W każdej z podanych niżej grup zwierząt znajduje się ,,intruz,,. Zakreśl go kolorem niebieskim i uzasadnij swój wybór.

a) homar,karp,kałamarnica,delfin
Wyjaśnienia:

b)ukwiał,krab,koral,pąkla
Wyjaśnienia:

c)łosoś,delfin,płaszczka,rekin
Wyjaśnienia

3

Odpowiedzi

2010-01-21T15:04:42+01:00
A) delfin jest ssakiem
b)pąkla i nie wiem
c)chyba łosoś
61 2 61
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:06:10+01:00
A) karpik - bo tylko on z żyje w wodzie słodkiej a reszta w słonej
b) krab - bo jako jedyny ma duże odnogi
c) delfin - bo jako jedyny jest ssakiem
100 3 100
2010-01-21T15:09:27+01:00
A)delfin, ponieważ jest ssakiem
b)krab- bo krab to nie parzydełkowiec
c)łosoś- bo nie jest żyworodny

Powodzenia!;D
127 3 127