Odpowiedzi

2010-01-21T15:03:31+01:00
Iskierkami miłości można rozjaśnić życie np dziadków. Często ich odwiedzasz, pomagasz w pracach codziennych, dajesz dowód swojej pamięci i miłości. Pamiętasz o uroczystościach z nimi związanych będziesz czytać z nimi książki, przeglądać stare fotografie i wspominać a w przyszłości uszczęśliwisz ich może prawnuczętami:)
16 3 16
2010-01-21T15:05:12+01:00
No np : pomagajac tym osoba w sytulacjach bardzo im potrzebnym np przejsc przez ulice , ustapic miejsca
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:15:47+01:00
Ludzie starsi często czują się samotni i w pewien sposób odrzuceni . Jeżeli znamy taką osobę możemy jej pomóc np. spędzając z nią troche czasu , porozmawiać , wysłuchać jak to było w dawnych czasach lub poprostu przynieść zakupy i wynieść śmieci .
14 4 14