Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:05:25+01:00
Przyczyny tego stanu mogą być następujące:
- zbyt obfite podlewanie jesienia i zimą
- przędziorki (pojawia się pajeczyna, a liście zwijają się i zasychają)
- zbyt wysoka temperatura zimą (powinna być nawet 4-6 stopni celsjusza), zbyt dużo wody, a za mało słońca
- zbyt suche powietrze (kaloryfery)
Na zimę należy umieścić cytrynę w chłodnym, jasnym pomieszczeniu, podlewać umiarkowanie, a jeśli wystąpi pajęczyna - zwalczyć przędzioki stosując kilkakrotnie oprysk APHISOL-BIO lub połączyć zabieg APHISOL-BIO z preparatem typowo przędziorkobójczym np stosując Mitac.

chyba to to...nie jestem pewna...
4 2 4
2010-01-21T15:06:08+01:00
Po 1 to tak trzeba dobrac dobrą ziemie...
po 2 podlewac
po 3 dac w naslonecznionym miejscu
po 4 daj ja w cieplym miejscu
po 5 obserwowac co sie z nia dziejeje
po 6 jezeli nie rosnie to zla ziemia
po 7 dodac jakis koksów tzn jakis nawozów...
po 8 w sklepie ogrodniczym lepiej ci powiedzia
2 5 2