Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T18:52:24+02:00
Interesował się człowiekiem i wszystkim, co z nim związane.
uznawał antyczne poetyki i dzieła za wzór idealnego piękna.
kierował się przykazaniami Arystotelesa.
czytał dzieła antyczne w oryginale.
2009-09-30T19:01:48+02:00
Musiał posiadać dużą wiedzę z wielu dziedzin np. jak leonardo da vinci, mikołaj kopernik...
coś w tym stylu