Odpowiedzi

2010-01-21T15:08:26+01:00
Kiedyś kroczyłam koło kamiennej klasy, którą kazałam kopnąć hehe ;D
2010-01-21T15:21:26+01:00
Pani Petronela piekła pyszne parówki, przypominając pomocnikowi Patrykowi przy pomocy przyrodniczej panoramy pielgrzyma.

Kacper kupił kolorowy klop, który kupiec kupił kłamiąc kocimi koralami.

Samanta sama smażyła sushi, ssała smoczek, soląc solniczką super ser , sudańczyk serwował smaczne spaghetti samicy Samanty, smutna Sara skubała serwetki, soląc sosjerką, snując smętne sabotaże, suczka Seweryna smakowała sowie, sowa strasznie samotnej Seleny skarbonkę spiekła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:25:16+01:00
Pewnego pochmurnego poranka poszłam pożyczyć pomocny podręcznik Pauliny .