Dodawałam tu już podobne zadanie, ale potrzebuję go jeszcze raz, ale tym razem ściślej określę jakiego rozwiązania potrezbuję. Myślicie pewnie, że jestem dziwna, że daję 312 punktów za takie łatwe i głupie zadanie. Ale ja po prostu mam swoje powody. Wam pewnie przydadzą się bardziej niż mnie:) A więc nie mam pomysłu na pracę dodatkową na język angielski. Chcę, żeby pomysł nie był banałem typu ,,My country" ,,My animals" ,,My life" ,,My family" itp. Chcę, żeby było to coś co można rozwinąć na kilka stron i trzeba się przy tym nieźle namęczyć. Tak, potrzebuję trudnego tematu. Podawajcie minimum dwa tematy i do każdego dopiszcie, co można umieścić w tej pracy i jakie informacje mieszczą się w tym temacie. Z góry dziękuję i mam nadzieję, że przydadzą Wam się te punkty. Za najfajniejsze, najtrudniejsze, najbardziej godne zrealizowania pomysły oczywiście daję najlepsze.

3

Odpowiedzi

2010-01-21T15:11:53+01:00
Możesz napisać pracę ogólnie o Anglii, dlaczego warto uczyć się języka angielskiego, co my Polacy sądzimy o Anglikach, a co oni sądzą o nas.
Możesz przedstawić różnice dzielące nasze kraje ale też to co nas łączy.Ich sposób patrzenia na życie,jakże niekiedy absurdalne dla Polaków ich prawo.
1 5 1
2010-01-21T15:17:06+01:00
Możesz napisać pracę o tradycjach angielskich.Opisz tam np ubiór anglików,potrawy,święta narodowe itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:19:26+01:00
Moim zdaniem dobra praca była by o zwykłym człowieku z angli
który ma rodzinę dzieci pracuje i jeszcze na dodatek zmarła mu zona....
inny przykład to po prostu ferie zimowe co robisz czy gdzieś wyjeżdżasz czy może znalazłaś miłość swojego życia....
1 5 1