Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:15:11+01:00
Moim zdaniem owszem los spoczywa w rękach ludzi.Myślę tak ponieważ, gdy będziemy budować więcej różnych zakładów przemysłowych, więcej ulic,domów to zniszczymy sami sobie całe środowisko, zacznie nam brakować lasów i innych roślin.Mamy też kilka sposobów, aby chronić nasze środowisko, ale najzwyczajniej nikt nie idzie w tym kierunku np. możemy budować więcej oczyszczalni ścieków,zbierać makulaturę,segregować śmieci itp.
3 3 3
2010-01-21T15:15:31+01:00
Myślę że los świata spoczywa na rękach ludzi datego iż my jesteśmy odpowiedzialni za to co się na naszej planecie dzieje.
Ludzie coraz bardziej ążą do zmechanizowania świata a co za tym stoi jest większa emisja gazów które szkodzą naszej planecie.
Gdyby nie istnaiły niektóre instytucję nasz glob mół by już nie istnieć .
3 4 3
2010-01-21T15:21:04+01:00
Uważam, że los świata jak najbardziej spoczywa w rękach ludzi, gdyż podejmując nawet mało istotne decyzje mamy wpływ na to jak nasz świat będzie wyglądał w przyszłości. To od nas samych zależy w jakich warunkach będziemy żyć. Moim zdanie nieprawdą jest twierdzenie, że jeden człowiek- "ja" nic nie znaczy, jeśli pragnie się czegoś dokonać -budować świat, przyszłość można to osiągnąć, ponieważ zawsze znajdzie się ktoś kto nam w tym pomoże.
2 4 2