Odpowiedzi

2010-01-21T18:34:12+01:00
We wstępie powinno być zawarte o czym będzie referat.
W zakończeniu powinno być podsumowanie całej pracy.
Np.
Wstęp:
Dzisiejsza pracę poświęce programom antywirusowym i wirusom. Jak wiecie w sieci na każdym kroku czai się jakiś wirus, dlatego stworzono programy antywirusowe. (dalej rozwinięcie)
Zakończenie:
Podsumowując całą pracę można wywnioskować, że programy antywirusowe są niezbędne w każdym komputerze, który posiada łącze z internetem.

Pozdrawiam!;) Sorki za ort.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T23:31:20+01:00
W tym temacie pragnę przedstawić ważne zagadnienie, które
często jest zaniedbywane przez użytkowników komputera,mianowicie przedstawię wam zagrożenia jakie czyhają na nas w komputerowym świecie(lub może być "cyber świecie"),czyli wirusy oraz jak skutecznie je zwalczać za pomocą programów antywirusowych


zakończenie

Mam nadzieję że przedstawione przez ze mnie informacje pomogą wszytkim uzytkownikom cieszyć się bezproblemowym działaniem komputerów
13 4 13