Odpowiedzi

2010-01-21T15:15:31+01:00
Recenzja- analiza i ocena dzieła artystycznego, publikacji naukowej, projektu, przewodnika, poradnika, publikacji multimedialnej, filmu, przemówienia, meczu, mszy itp.
2010-01-21T15:15:59+01:00
Recenzja - to gatunek publicystyczny, który zawiera krytyczną (pozytywną lub negatywną) analizę książki, spektaklu telewizyjnego lub teatralnego, audycji radiowej, koncertu, wystawy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:16:01+01:00
RECENZJA jest sprawozdawczo-krytycznym omówieniem dzieła literackiego, plastycznego, czy muzycznego, widowiska, filmu, wystawy, koncertu. Recenzja jest gatunkiem wybitnie subiektywnym, ponieważ ocena utworu literackiego lub innych dzieł artystycznych zależy od wiedzy, gustu, wyrobienia artystycznego i wrażliwości recenzenta.
1 3 1