Odpowiedzi

2010-01-21T15:19:04+01:00
Ja myślę tak :
-zabić kogoś
-np, ze starości
-okropnie się zamartwiać
-że można się zamartwić na śmierć
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:21:26+01:00
A)np. ktoś umiera a ty zawozisz go do jakiegoś b.dobrego lekarza i żyje
b)jakaś rzecz którą rzucamy w kąt bo nam się znudziła
c)zamartwiać się bardzo i niewiedzieć czy wogóle jest jakieś wyjście z tej sytuacji
d)np.obietnic że będziemy razem na śmierć i życie
1 3 1
2010-01-21T16:37:20+01:00
Wybawic kogos od smierci
czyli ze coś umarło bez pomocy osób trzecich.
mieć kłopoty, kótrymi bardzo się zamatwiamy.
na zawsze