Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:18:39+01:00
- Patrzeć jak wilk - patrzeć na kogoś z nienawiścią, z wrogością.
- Utopić kogoś w łyzce wody- nienawidzić kogoś, nie lubić, źle mu życzyć
- Zyc jak pies z kotem- nieprzyjazne stosunki dwojga ludzi, którzy nie lubią się, nienawidzą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:24:07+01:00
-miec wyraz twarzy ponury, wrogi ,niechetny
- ktos życzy komus bardzo źle
-kłocic sie z kimś ciągle ,mie z kimś zle stosunki ,życ z kimś w niezgodzie