Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:20:08+01:00
Długopis - plastik, stały stan skupienia
okno - szkło, plastik, metal, stały stan skupienia.
koło samochodu - guma, plastik, stały stan skupienia

mam nadzieje, ze pomogłam:)
2010-01-21T15:22:20+01:00
Okno :
*plastik -stały
*szyba -stała
*framugi metalowe -stała
*gaz- gazowa

Długopis:
*plastik- stały
*atrament- ciekly
*końcówka metalowa -stała


Koło samochodu:
*guma -stała
*felga metalowa- stała
*gaz -gazowe
Very, very, very, very, very, very, very, very thanks. Thanks!!! :-) :-) :-) :-)
Ty powinnaś dostać naj, no nie? Ty masz dokładniej.
I więcej.