Odpowiedzi

2010-01-21T15:25:55+01:00
A)
y=5-3x
x-5+3x=7
4x=12
x=3
y=-4
b)
x+2y=7
4x-y=1
x=7-2y
28-8y-y=1
-9y=-27
y=3
x=1
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:26:22+01:00
3x+y=5
+{
x-y=7
-----------------
4x=12
x=3

teraz obliczam y

x-y=7
3-y=7
-y=7-3
-y=4 / :(-1)
y=-4
czyli:

x=3
y= -4

b)
x+2y=7
{
4x-y=1 /*2

x+2y=7
+{
8x-2y=2
--------------------------
9x=9 / :9
x=1

teraz obliczam y
1+2y=7
2y=7-1
2y=6
y=3

czyli:
x=1
y=3

mam nadzieje ze pomoglam :)
licze na naj :)
1 5 1