Odpowiedzi

2010-01-21T15:20:48+01:00
Indyjski- Azja Afryke Australie
Atlantycki- Afryka Europa Ameryka Półnicna Ameryka Południowa
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:20:51+01:00
Ocean Atlantycki:ameryka Północna i Południowa, Europa, Afryka
Ocean Indyjski: Afryka, Azja,Australia


;)
7 3 7
2010-01-21T15:22:45+01:00
Atlantycki- Afryka Europa Ameryka Północna Ameryka Południowa
Indyjski- Azja Afrykę Australię
4 3 4