Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:22:50+01:00
1010000*60(zamiana na 1 min)*60(zamiana na 1 h) = 3636000000
2010-01-21T15:23:12+01:00
1h=60min
1min=60s
1h=60s*60min=3600s
1.010.000*3600s=3.636.000.000l
tyle wody wpływa do bałtyku w ciągu godziny
1 5 1
2010-01-21T15:23:50+01:00
1h=60min
1min=60s
1h=60sx60min=3600s
1.010.000x3600s=3.636.000.000 litrów wody
Odp:Do Bałtyku w ciągu gdzoiny wpływa 3.636.000.000 litrów wody