Oblicz jak najprościej, stosując prawa łączności i przemienności(ten przecinek to chodzi o ułamki dziesiętne) i można tylko mnożyć te ułamki przez 10 100 i 1000: a) 2∙5,7∙5

5∙13,02∙2

10,702∙2∙5

20∙1,35∙5

b) 4∙7,8∙25

0,357∙4∙25

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:27:13+01:00
2∙5,7∙5=2∙5∙5,7=10∙5,7=57
5∙13,02∙2=2∙5∙13,02=10∙13,02=130,2
10,702∙2∙5=2∙5∙10,702=10∙10,702=107,02
20∙1,35∙5=20∙5∙1,35=100∙1,35=135
4∙7,8∙25=4∙25∙7,8=100∙7,8=780
0,357∙4∙25=4∙25∙0,357=100∙0,357=35,7
;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:27:22+01:00
A) 2∙5,7∙5=57

5∙13,02∙2=130,2

10,702∙2∙5=107,02

20∙1,35∙5=135

b) 4∙7,8∙25=780

0,357∙4∙25=35,7
1 5 1