Odpowiedzi

2010-01-21T15:27:04+01:00
-budowle ktore budwali :swiatynie,bazyliki,portyki,luki triumfalne,termy,teatry,cyrki,amfiteatry,akwedukty
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:31:52+01:00
- trwałe rzymskie drogi (współcześni drogowcy mogliby nauczyć się wiele od Rzymian),
- wspaniałe akwedukty (Via Appia, Aqua Appia), zdumiewające prostotą rozwiązań,
- systemy kanalizacyjne oraz odwadniające ( np. istniejąca do dziś Cloaca Maxim,),
- mosty (np. Most Fabrycjusza na terenie miasta Rzym),
- budynki sakralne (np. bazylika)
39 4 39