Odpowiedzi

2010-01-21T15:31:41+01:00
A 5 cz. 2at
b 4cz 4at
c 4cz 2at
d 3cz 4at
e 6cz 3at
f 1cz 7at

a 1cz Mg, O
b 5cz N,O
c 2cz H,C,O
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:37:22+01:00
A] pęić cząsteczek zw. chemicznego tlenku azotu atomów;10
b] cztery cząsteczki zw. chemicznego tlenku chromu atomów;16
c] cztery atomy zw. chemicznego siarczek rtęci atomów;8
d] trzy cząsteczki zw. chemicznego chlorku żelaza atomów;42
e]sześć cząsteczek zw. chemicznego fosforku siarki atomów;18
f] 1 cząsteczka zw. chemicznego kwau siarkowego (VI) atomów;7