Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:31:22+01:00
Ale to będzie dla babci i dziadka oki


Droga babiu i dziadku zyczę wam szczęścia i dostatku.
Obyscie żyli jak najdłuzej
i wciąż patrzyli na te różę
ta róża kiedys zwiędnie bo to kwiat
a wy żyjcie 100 lat

PS nie z netu sama wymyślałam
1 5 1
2010-01-21T15:33:52+01:00
Babciu kochana!
Nie bądź nigdy zatroskana.
Niechaj w zdrowiu długie lata
dni Twe płyną w pomyślności,
niech Twe chwile radość splata,
pośród wnucząt swych miłości.

Najwspanialsza! Najmądrzejsza!
Najukochańsza Babciu!
Z okazji Twojego święta
stu lat radosnego życia
W gronie kochających Cię dzieci i wnuków.
życzy...

Zimowe słonko wesoło patrzy i ciepły uśmiech posyła Babci. I ja też Babciu, mam dziś dla Ciebie uśmiech jak słonko jasne na niebie.

Kochana Babciu,
Kiedy przytulam się do Ciebie,
To jest mi cieplej niż słońcu na niebie,
Więc nie wypuszczaj mnie ze swych ramion,
Kocham Cię bardzo Moja Babciu!!!

Ty Babciu,
dla gromadki wnuków kochających
jesteś podporą, przykładem i siłą.
Życzymy Ci dzisiaj,
aby szczęścia słońce
zawsze dla Ciebie Babciu
radością świeciło!

xdd
1 5 1
2010-01-21T21:00:24+01:00
Kochana Babciu, w dniu Twojego święta,
Życzę Ci z całego serca zdrowia, szczęścia i pomyślności.
Niech los, co ma najlepszego, ściele Ci pod nogi
I niech Cię otacza radość,
a omija smutek Tego wszystkiego życzy Ci...

1 1 1