Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:39:08+01:00
Ale mamy pasztet - wszystko się pomieszało
Pogodzic sie z losem - pogodic się z żyiem, z jego wadami i zaletami
Byc w otchlani rozpaczy - nie miec celów życiu by pesymistą a ściślej mówiąc
Miec szerokie pole do czegos -muc sie popisac
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:39:13+01:00
Ale mamy pasztet - wszystko wyszło źle, inaczej, niepoprawnie
Pogodzic sie z losem - pogodzić się z jakąś niezręczną, trudną sytuacją
Byc w otchlani rozpaczy - żałować czegoś, rozpaczać z jakiegoś powodu
Miec szerokie pole do czegos - mieć możliwości, aby się wykazać

Z naszej wspólnie napisanej rozprawki wyszedł niezły pasztet.

Po stracie zwierzątka, Asia pogodziła się z losem.

Czytając ulubiony romans, kolejny raz była w otchłani rozpaczy.

Na języku polskim, każdy miał szerokie pole do popisu.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:43:51+01:00
Ale mamy pasztet - narobiliśmy sobie dużego problemu.
Mieliśmy niezły pasztet kiedy wyszło na jaw, że do herbaty dosypaliśmy soli.

Pogodzic sie z losem - pogodzić się z biegiem wydarzeń.
Pogodził się z losem, że nie pojedzie na wymarzony wyjazd w góry z kumplami.

Byc w otchlani rozpaczy - nie widzieć wyjścia z danej sytuacji, załamać się, popaść w depresję.
Marek był w otchłani rozpaczy kiedy dowiedział się, że nie dostał się na wymarzony kierunek studiów.

Miec szerokie pole do czegoś - mieć duże możliwości w określonej sferze.
Miałam szerokie pole do popisu w związku z przystrojeniem sali na urodziny przyjaciela.
1 5 1