Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T15:53:47+01:00

"Zachowanie współczesnej młodzieży"


Większośc współczesnych młodych ludzi nie ma swoich zainteresowań zachowują się niekulturalnie w nieprwidłowy sposób korzystają z internetu co wpływa na zachowanie , źle zachowują się na lekcjach oraz pomimo nieukączenia osiemnastu lat sporzywają alkohol podczas imprez io palą papierosy.
Ale naszczęście sa też osoby kulturalne dobrze się zachowuja pomagają innym ludziom i starają się o dobra przyszłośc świata .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:28:35+01:00
Dzisiejsza młodzież odbiega od codziennych spotkań popada w nałogi a dopiero po jakimś czasie zastanawia się jak z nich wyjść.Ze strachu przed niezaakceptowaniem nie prosi nikogo o pomoc aby nie pogrążyć się jeszcze bardziej.Gdy już z niczym sobie nie radzi zastanawia się po co żyje,a czasem próbuje ze sobą skończyć,a co wydaje się niepokojące czasami się mu udaje.Czasami także zdarza się że młodzież używa wulgaryzmów i okazuje brak szacunku do innych ludzi,nie tylko do osób starszych ale także do osób w podobnym wieku. Takie zachowania czasami wynikają z braku zainteresowania dorosłych którzy są zapracowani,a na których młody człowiek chce zwrócić swoją uwagę.Ale oczywiście tak postępują niektórzy z nich są jeszcze wyjątki które potrafią się zachowywać i nie chcą się zniszczyć aby zdobyć fałszywych przyjaciół.
1 5 1