Odpowiedzi

2010-01-21T22:03:04+01:00
POSTANOWIENIA :
Zakon Krzyżacki ma za zadanie zapłacić zwycięzcom daninę pieniężną, tracąc znaczenie międzynarodowe ;
Litwa odzyskuje Żmudź;
Polska odzyskuje Ziemię Dobrzańską.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-22T01:01:08+01:00
Postanowienia I (pierwszego) pokoju toruńskiego podpisany w 1411 r.
1.- Polska odzyskała (jedynie) ziemię dobrzańską
2. Problem przynależności Żmudzi rozwiązano połowicznie.
3.Litwa odzyskała Żmudź (na czas życia Witolda)
4.Zakon Krzyżacki stracił znaczenie międzynarodowe w wyniku tego musiał zapłacić zwycięzcom daninę pieniężną.
1 5 1