Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:56:08+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam rodziców z dziećmi oraz starsze osoby na Karnawał zwierząt Saint seansa, który odbędzie się 25.02.2010 r. o godz. 13.00 na Warszawskim Torwarze.
Przewodniczący przedstawienia
Jacek Kowalski.
2010-01-21T16:06:48+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich na Karnawałowy wieczór zwierząt Saint seans, który odbędzie się 2.02.2010 r. o godz. 12:00 na Warszawskim Torwarze.Będzie można robić zdjęcia ze wszystkimi zwierzętami.
Przewodniczący przedstawienia
Jacek Kowalski.


Mam nadzieje że pomogłam. Pozdrawiam:*
2010-01-21T17:40:12+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na koncert ,,Karnawał zwierząt Saint seansa", który odbędzie się dnia 30.01.2010 roku o godzinie 17.30
Będę zachwycony pani/pana przybyciem.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam.