Napisz 3 liczby całkowite ujemne i dodatnie, które są :
większe od -4,5
mniejsze od 5
mniejsze od 8,5 i jednocześnie większe od -3.

W tabeli podano temperatury panujące na planetach naszego Układu Słonecznego.
a) wypisz planety o stałej ujemnej temperaturze.
b) na której planecie jest najzimniej .?
c) która planeta jest najcieplejsza .?

Planeta . Merkury. Wenus. Ziemia. Mars. Jowisz. Saturn. Uran.
temp. od. -180 +465 od.-75 od-120 -150 -180 -210
w C. do. +430 do+55 do.+25
Neptun -210.

2

Odpowiedzi

2010-01-21T15:56:54+01:00
Zad. 1
A) -4, -3, -2, 1, 2, 3
B) -3, -2, -1, 1, 2, 3
C) nie można wypisać 3 całkowitych licz ujemnych, chyba że tam jest większe, bądź równe.

Zad. 2
A) O stałej: Mars [nie mogę odcyfrować tabeli], Jowisz, Saturn, Uran, Neptun
B) Neptun, bądź Uran
C) Zdecydowanie Wenus
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:59:40+01:00
Zad1
Napisz 3 liczby całkowite ujemne i dodatnie, które są :

a)większe od -4,5--->(-3),(-2), (-1), 2, 4 ,77
b)mniejsze od 5--->(-1), (-12), (-33), 1, 3 , 4
c)mniejsze od 8,5 i jednocześnie większe od -3------->(-2),(-1), 1, 3, 5
(liczb ujemne są tylko 2, bo -3 nie jest większe od -3)

zad2
W tabeli podano temperatury panujące na planetach naszego Układu Słonecznego.
a) wypisz planety o stałej ujemnej temperaturze----->mars,Jowisz, Saturn, Uran, Neptun
b) na której planecie jest najzimniej ---->neptun
c) która planeta jest najcieplejsza ----->wenus

co do 2 zad to nie jestem pewna bo do końca nie mogłam sie zorientować o to tam chodzi:P
21 4 21