Odpowiedzi

2010-01-21T15:53:50+01:00
Juliusz Cezar padł ofiarą spisku, który przygotowali zwolennicy senatu, w obawie, że ogłosi się on królem. Do grupy przeciwników Cezara należał również uchodzący za jego przyjaciela Marek Brutus.
2010-01-21T15:56:34+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:59:20+01:00
Zdrada przyjaciela!
Gdy wszyscy odwrócili sie od Cezara i uknuli przeciwko mu spisek okazało sie że i 'jego przyjaciel'(jak się okało fałszywy) go zdradził i wraz z nimi postanowił go zabić