Cechy Ewy : gadatliwa, ma duże poczucie wartości, pewna siebie, odczuwa potrzebę kontaktu, uporządkowana, dociekliwa, lubi oceniać innych, szuka bliskości.

cechy adama : małomówny, niezależny, indywidualista, opanowany, samodzielny, zamknięty w sobie, rozważny.

Jakie warunki powinni spełniać adam i ewa, i jakie cechy posiadać, aby być szczęśliwymi ?

2

Odpowiedzi

2010-01-21T15:59:23+01:00
Cech Adam: rozmowny, pomocny, mieć poczucie wartości ale bez przesadt
Cechy ewy: powinna mniej mówić, mieć poczucie wartości ale bez przesady, nie powinna mówić wszystkiego co myśli i co jej ślina na język da
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:48:58+01:00
Powinni być:

Ostrożni
Nieufni- nie wierzyć wężowi
Wierni Bogu
Nieciekawscy
Przyjaźni
Opanowani
Mniej pewni siebie

Powinni zaufać Bogu.
3 1 3