Odpowiedzi

2010-01-21T15:57:10+01:00
Ebenezera odiwedziły duchy które pokazały mu przyszłośc i przeszłośc. Jaki jest , że jest złym człowiekim , bez serca . Scrooge po przybyciu duchów zmienił sie na lepsze nie liczył się już wyłącznie z pieniędzmi lecz też z miłością , radością.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T15:58:40+01:00
Scroge do wieczora siedział w pracy. Gdy przychodziła do domu, palił w piecu i przygotowywał sobie obiad. Następnie zakładał piżamę i gotował sobie obiado-kolację. Gdy jadł patrzył się na ogień w kominku i rozmyślał. Potem umył sie i szedł do spania.