Odpowiedzi

2010-01-21T15:57:28+01:00
0,7= 70 %
0,33= 33 %
1/25= 4 %
2,15= 215 %
1,7/20= 8.5 %
1,2= 120 %
3/20= 15 %
1,1/5= 22 %
0,127= 12,7 %

mam nadzieję, że pomogłam. pozdrawiam. :)
2010-01-21T15:58:51+01:00
0,7=70%
0,33=33%
1/25=4%
2,15=215%
1,7/20=1,35/100=135%
1,2=120%
3/20=15/100=15%
1,1/5=1,2/10=120%
0,127= 12,7%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:04:54+01:00
0,7= 7/10=70/100=70%
0,33=33/100=22%
1/25=2/50=4/100=4%
2,15=2 15/100=215%
1 7/20= 1 35/100= 135%
1,2=120/100= 120%
3/20= 15/100=15%
1 1/5=1 20/100= 120%
0,127=127%