Dodaj antonimy
apatia,
ampytiatia,
bezduszność,
zagrożenie,
tchórzostwo,
ból,
cierpienie,
pech,
głupota,
kłamstwo,
lenistwo,
złośliwość,
kara,
nienawieść,
niepokój,
ogłóda,
choroba,
ohyda,
zło,
fałsz,
ptęga,
brzydota,
rozpacz,
pogarda,
nieszczęście,
niesprawiedliwość,
czekam;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:01:33+01:00
Apatia,
ampytiatia,
bezduszność,
zagrożenie,
tchórzostwo,-odwaga
ból,-
cierpienie,-
pech,
głupota,
kłamstwo,-prawda
lenistwo,-pracowitość
złośliwość,
kara,-nagroda
nienawieść,
niepokój,-spokój
ogłóda,
choroba,
ohyda,
zło,-dobro
fałsz,-prawda
ptęga,
brzydota,
rozpacz,-radość
pogarda,-
nieszczęście,-szczęście
niesprawiedliwość,-sprawiedliwość
2010-01-21T16:06:33+01:00
Apatia-zainteresowanie
ampytiatia- ?
bezduszność-empatia
zagrożenie-bezpieczeństwo
tchórzostwo-odwaga
ból-ulga
cierpienie-ulga
pech-szczęście
głupota-mądrość
kłamstwo-prawda
lenistwo-pracowitość
złośliwość-uprzejmość
kara-ustępliwość
nienawieść-miłość
niepokój-spokój
ogłóda-wyrachowanie
choroba-zdrowie
ohyda-piękno
zło-dobro
fałsz-szczerość
ptęga-słabość
brzydota-piękno
rozpacz-radość
pogarda-pochwała
nieszczęście-szczęście
niesprawiedliwość-sprawiedliwość
2010-01-21T16:20:37+01:00
Apatia - optymizm
antypatia - sympatia
bezduszność - wrażliwość
zagrożenie - bezpieczeństwo
tchórzostwo - bohaterstwo
ból - radość
cierpienie - uciecha
pech - szczęście
głupota - mądrość
kłamstwo - prawda
lenistwo - pracowitość
złośliwość - uprzejmość
kara - nagroda
nienawieść - przyjażń
niepokój - spokój
ogłóda -
choroba - zdrowie
ohyda -
zło - dobro
fałsz - prawda
potęga - słabość
brzydota - piękność
rozpacz - radość
pogarda - szacunek
nieszczęście - szczęście
niesprawiedliwość - sprawiedliwość