Nazwij zjawiska powodujace zmiany stanu skupienia wody.
Ciekły-->stały .............
gazowy-->ciekły ...............
ciekły-->gazowy ...........
stały-->ciekły .................
Odpowiedz na pytania
Dlaczego:
"mróz jest dobrym szklarzem?" ...............
"mróz jest dobrym malarzem?" ...............
"mróz jest dobrym rolnikiem?" ............
PS.to jest przyroda.nie wiem jak to jest w gimnazjum.

2

Odpowiedzi

2010-01-21T16:02:08+01:00
1 zamarzanie
2 skraplanie
3 parowanie
4 topnienie


1 tak ponieważ zamraza wode
2 tak poniewaz na szybach "maluje obrazki" wiesz o co kaman
3 nie bo zamraża rośliny
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:03:28+01:00
Ciekły-->stały zamarzanie
gazowy-->ciekły skraplanie
ciekły-->gazowy parowanie
stały-->ciekły topnienie
Odpowiedz na pytania
Dlaczego:
"mróz jest dobrym szklarzem?"
"mróz jest dobrym malarzem?"
"mróz jest dobrym rolnikiem?"

1.Bo zamraża różne choroby i szkodniki roślin.2.Bo maluje na oknach różne wzory.3.Bo zamraża studnie,jeziora i wodę.

licze na naj :)
19 4 19