Odpowiedzi

2010-01-21T16:00:32+01:00
-dobrze się odrzywiać
-trzymać się z daleka od chorych osób
-myś często ręce
-grubo ubierać się na dwór
-nie robić w domu przeciągów
2010-01-21T16:05:15+01:00
- Zdrowo się odżywiać
- Ubierać się odpowiednio do temperatury
- Uprawiać sport
- Oddychać przez nos
- Unikać pobyty z osoami chorymi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T19:01:46+01:00
Utrzymywac prawidłową masę ciala
Nie palić tytoniu, nie naduzywać alkoholu
Uprawiać sport, jednak nie wyczynowo
Spozywać zdrowe produkty, takie jak nabiał, warzywa, owoce, chudę mięso
Zrezygnować z potraw ciezkostrawnych, bardzo kalorycznych, trudno przyswajalnych, zawierających duze ilości barwników i konserwantów