Odpowiedzi

2010-01-21T16:03:55+01:00
1.Należy ubierać się stosownie do pogody
2. Jeść odpowiednie jedzenie
3. ćwiczyć
4.Dbać o wyglad swojego ciała
5. utrzymywać higienę osobista
3 5 3
2010-01-21T16:04:39+01:00
1. dieta bogata w owoce , warzywa , ryby
2. dieta urozmaicona zawierajaca wszystkie niezbedne sklqadniki
3.unikanie nadmiaru słodyczy
4.regularne pory sporzywania posiłkow
5.jedzenie 4-5 posiłkow dziennie
6.jedzenie sniadan
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:06:40+01:00
Przede wszystkim:
1. Duużo sportu.
2.Odpowiedni tryb życia
3.Prawidłowe odżywianie się
4.Wysypianie się (brak snu wpływa bardzo niekorzystnie)
5.Poczucie humoru- wkońcu śmiech to zdrowie,każdy Ci to powie !!!:))

POZDRAWIAM :)
3 3 3