PROSZE O SZYBKĄ ODP. Z OBLICZENIAMI !!!
Ogrodnik zebrał 110 kg. jabłek,KTÓRE UŁOŻYŁ W TRZEch jednakowych skrzynkach.jedna skrzynka ważyłabrutto 34itrzy czwarte kg, a druga-36,3kg.trzy puste skrzynki ważą razem 6i trzy czwarte kg. ile jabłek było w trzeciej skrzynce?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:08:16+02:00
Wczoraj na lekcji to robiliśmy xD 1gim xD
6¾/3=2¼
34¾-2¼=32½
36,3-2,25=34,05
110-(34,05+32,5)=110-66,55=43,45

na pewno dobrze;p
1 5 1
2009-09-30T19:16:09+02:00
PROSZE O SZYBKĄ ODP. Z OBLICZENIAMI !!!
Ogrodnik zebrał 110 kg. jabłek,KTÓRE UŁOŻYŁ W TRZEch jednakowych skrzynkach.jedna skrzynka ważyłabrutto 34itrzy czwarte kg, a druga-36,3kg.trzy puste skrzynki ważą razem 6i trzy czwarte kg. ile jabłek było w trzeciej skrzynce?
Razem:110kg
jedna skrzynka:34 3/4 kg
druga skrzynka:36,3kg
Waga skrzynki:6:3=2kg

110kg-(34 3/4kg+36,3kg -4kg)=110kg-(34,75kg+32,3kg)=
110kg-67,05kg=42,95kg

Odp w ostatniej skrzynce było 42,95 kg jabłek
3 5 3