Odpowiedzi

2010-01-21T16:05:37+01:00
odmienna część mowy nazywająca rzeczy, obiekty, miejsca, osoby, rośliny, zwierzęta, zjawiska, pojęcia abstrakcyjne, prymarnie pełniąca funkcję podmiotu w zdaniu.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:06:35+01:00
Rzeczownik nie określa niczego, Jest to odmienna część mowy nazywająca rzeczy, obiekty, miejsca, osoby, rośliny, zwierzęta, zjawiska, pojęcia abstrakcyjne, prymarnie pełniąca funkcję podmiotu w zdaniu który współpracuje z orzeczeniem czyli czasownikiem w formie osobowej
22 3 22
Osób to chyba nie określa bo jak określić np.: malunek
np. ładny malunek, PS malunek to nie osoba
2010-01-21T16:07:43+01:00
Rzeczownik - oznacza przedmioty, osoby, rośliny, zwierzęta, zjawiska przyrody, pojęcia, czynności i cechy. Odmienia się przez przypadki, liczby i rodzaje.
14 4 14