Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:21:07+02:00
X - waga Kasi
y - waga Basi
z - waga Marysi
{x + y = 95
{y + z = 98
{x + z = 93

{x = 95 - y
{y + z = 98
{x + z = 93

{x = 95 - y
{y + z = 98
{95 - y + z = 93

{x = 95 - y
{y = 98 - z
{ 95 - (98 - z) + z = 93
95 - 98 + z + z = 93
-3 + 2z = 93
2z = 96 /:2
z = 48

{x = 95 - y
{y + z = 98
{z = 48

{x = 95 - y
{y +48 = 98
{z = 48

{x = 95 - y
{y = 50
{ z = 48

{x = 95 - 50
{y = 50
{ z = 48

{x = 45
{y = 50
{ z = 48
  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T19:25:11+02:00
Kasia: x = 45
basia: y = 50
marysia: 93-x = 48

x+y=95
y+(93-x)=98

x+y=95
y+93-x=98

x+y=95
y-x=98-93

x+y=95
y-x=5

2y=100
y=50

2009-09-30T19:28:41+02:00
X - waga Kasi
y - waga Basi
z - waga Marysi ukladamy uklad zgodny z warunkami
x + y = 95
y + z = 98
x + z = 93
metoda podstawiania rozwiazujemy
x = 95 - y
y + z = 98
x + z = 93

x = 95 - y
y + z = 98
95 - y + z = 93

x = 95 - y
y = 98 - z
95 - (98 - z) + z = 93
5 - 98 + z + z = 93
-3 + 2z = 93
2z = 96 /:2
z = 48

x = 95 - y
y + z = 98
z = 48

x = 95 - y
y +48 = 98
z = 48

x = 95 - y
y = 50
z = 48

x = 95 - 50
y = 50
z = 48

x = 45
y = 50
z = 48