Odpowiedzi

2010-01-21T16:09:36+01:00
Orzech->wiewiórka->lis
Orzech->wiewiórka->jastrząb
Orzech->wiewiórka->Wydra
Żołądź->mysz->wydra
Żołądź->mysz->lis
Jarzębina->wiewiórka->lis
Jarzębina->gołąb->wydra
Jarzębina->gołąb->jaskółka


prosze :-)
2010-01-21T16:12:10+01:00
Tarczniki --------- Mszyca------------- Biedronka siedmiokropka

ziemniak—stonka—bażant—lis

rośłiny uprawne--mysz -- łasica

Żołądź-----mysz-----lis
Orzech-----wiewiórka----Wydra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:15:00+01:00
Mak- motyl - pająk - sikorka
kapusta- motyl - ptak - jastrząb
pszenica - mysz - kot
liście - zając - lis - wilk
orzechy - wiewiórka - kuna leśna