3.Boki rownolegloboku sa rowne 8,4 cm i 5,4 cm .Wysokosc poprowadzona do dluzszego boku jest rowna 1,8cm.Oblicz wysokosc poprowadzona do krotszego boku.

4.O ile cm² powiekszy sie pole rownolegloboku o podstawie 10 cm i wysokosci 4,5 cm, jesli podstawe zwiekszymy o 2 cm ,a wysokosc o 0,5cm?

Daje naj*****.....:))

3

Odpowiedzi

2010-01-21T16:13:48+01:00
P= 8,4*5,4=45,36 cm kwadratowych

45,36:1,8=25,2cm

4. P1=10*4,5=45 cm kwadratowych

10+2=12 4,5+0,5=5

P2=12*5=60 cm kwadratowych

60-45=15

O 15 cm kwadratowych
18 4 18
2010-01-21T16:14:35+01:00
4. 10 cm x 4,5= 45 cm kwadratowych

10 cm + 2 cm = 12 cm
4,5 cm + 0,5 cm = 5 cm
P= 12 cm x 5 cm= 60 cm kwadratowych

60 - 45= 15 cm kwadratowych
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:14:35+01:00
Zad.3
8,4cm*1,8cm=15,12cm²
5,4cm*x=15,12cm²
x=2,8cm
zad.4
10cm*4,5cm=45cm²
12cm*5cm=60cm²
60cm²-45cm²=15cm²
Odp.: Zwiększy się o 15cm².
4 5 4