Odpowiedzi

2010-01-21T16:15:59+01:00
Świat pędzi do przodu, a ludzie razem z nim. Wielu z nich jest uzależniona od Internetu i innych. Coraz mniej osób chodzi do Kościoła. Jest to czarna przyszłość. Ludzie umieją dużo ale za razem nic. Jeśli więcej ludzi się nawróci będzie dobrze.
1 5 1
2010-01-21T16:50:57+01:00
Współczesny człowiek jest taki sam jak kiedys tyle że mądrzejszy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T20:27:15+01:00
Współczesny człowiek więcej wie. Naukowcy więcej się dowiadują. Zła strona jest taka , że ludzie coraz mniej uczęszczają na msze święte.