Odpowiedzi

2010-01-21T16:18:08+01:00
Dzień dobry państwu tu mówi Jacek mork
o to reportarz na żywo sprzed banku PKO S.A. w którym od 2 godzin odbywa się napad na bank policja jest juz na miejscu ale nic nie może zrobić , jak na razie nie ma informacji o zakładnikach ale co to jeden z złodzieji wychodzi ale policja po chwili go łapie . Policjańci sprawdzają budynek i nikogo więcej nie ma . Policja wyprowadza zakładników.

na żywo z napadu na bank Jacek mork
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T22:00:08+01:00
Witamy w dzisiejszych wiadomosciach

Dzisiejszego późniego popołudnia w miejscowości Mrozy dwóch uzbrojonych mężczyzn wtargnęło do placówki miejskiego banku i groziło kasjerkom pistoletami. Zarządali pieniedzy z kasy oraz tego co znajdowało się w sejfie. Nie dostali zawartości ani jednego ani drugiego, gdyż ochroniarz w ukrytej budce za lustrem weneckim nie ujawnił swojej obecności i wcisnął przycisk cichego alarmu. Po 5minutach była już policja z miejskiej komendy i ujęła sprawców. 24 letni Marcin K. i 25 letni Władysław Sz. zostali ujęci i w ciągu 24h stanął przed sądem.

Dla wiadomosci
Mariusz Mini Kolonko
Mrozy