Odpowiedzi

2010-01-21T16:15:00+01:00
Uważam ze odpowiedz "b" jest poprawna gdyż prawdziwy człowiek nie walczy z wiatrakami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:23:00+01:00
B)
Moją odpowiedź uzasadnia zachowanie bohatera. Dostrzega on świat lepszym niż jest, a wszystko co widzi, jest idealizowane oraz wyolbrzymiane. Damą swojego serca nazywa panią, której nawet nie zna, swoją nędzną szkapinę mianuje rumakiem, a sam przybiera wyimaginowane imię.