Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:15:25+01:00
Chodzi o to ,że młody człowiek powinien brać sobie tą Ewangelię do serca, przekladac na swoje zycie i dzielic nia z innymi czyli namawiac ich do czynienia dobra.
2010-01-21T17:27:28+01:00
No to znaczy ze powinnismy sie nie wstydzic sie ze jestesmy chrzescijaninami i mamy to pokazywac czyli pogłebiac nasza wiarei i głosic ja innym
2010-01-21T17:37:23+01:00
Chodzi w tym o to by czytać Pismo Święte i brać ją sobie do serca nie można się wstydzić wstydzić że to czytamy i że jesteśmy chrześcijanami. Powinno się głosić ewangelię innym ludziom tak jaj to robił Jezus.