Odpowiedzi

2010-01-21T16:45:32+01:00
Pb=264 cm2
P=336 cm2
H=?
Pp=(336-264):2=36
a=pierwiastek z 36=6
Pśb=264:4=66
Pśb=a*6
66=H*a
66=H*6|:6
H=11[cm]
Odp.:Wysokość tego graniastosłupa wynosi 11 cm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T21:31:01+01:00

Zad 5.4
Pc= 336cm2
Pb = 264cm2
Pc = 2a2 + 4ah
336cm2 = 2a2 + 264 cm2
2a2 = 336cm2 - 264 cm2
2a2 = 72cm2 / :2
a2 = 36 cm2
a = 6 cm
Pb = 4ah
264 cm2 = 4*6*h
h = 264 cm2 : 24
h = 11cm