Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:19:39+01:00
Musisz napisac co dla ciebie jest najtrudniejsze i kto i jak mógł by ci momóc rozjasnic te "straszliwe ciemnosci' albo co ty bys zrobił aby komus pomóc w takiej sytuacji komus innemu>
musisz napisac to na przykladzie prawdziwym z zycia wtedy bd ci łatwiej i bedzie wiarygodne i napewno nauczuciel to doceni ;DD
2 3 2
2010-01-21T16:20:56+01:00
Chodzi oto że każdy mały słaby silny może pomóc komus w potrzebie
3 2 3