Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:23:32+01:00
-przede wszystkim jest biało,biało, biało
-nie widać zwierząt
-drzewa pozbawione są liści
-konary uginają się pod ciężarem śniegu
-na gałęziach leży biały puszek
-wróbelki latają w poszukiwaniu czegos do jedzenia i ciepłego schronienia jak bezdomni
2010-01-21T16:23:56+01:00
Las zimą:
1.Pięknie ośnieżony
2.Drzewa osnieżone białym puchem
3.Oszronione gałązki
2010-01-21T16:24:43+01:00
1.Piękny las w zime wygląda jak strój galowy biało- czarny .
2Wygląda jak jeden z pokoi zimy .
3. Puchowa pieżynka .