Odpowiedzi

2010-01-21T16:25:06+01:00
A) wapnowanie lub dodatek nawozów azotowych (siarczan amonu, mocznik)
b) wzrośnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:26:19+01:00
A)poprzez nawożenie gleby nawozami mineralnymi z odczytem zasadowym
oraz przez wapnowanie gleby

b)wówczas pH gleby wzrośnie i będzie miało odczyn zasadowy
1 5 1
2010-01-21T20:57:02+01:00
A) dbnie o środowisko, zmniejsenie zanieczyszczeń i spalin
b) pH zmieni się na lebsze ;)