Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T19:23:30+02:00
Na2S -Sód (I) Siarka (II)
Cu2O - Miedź (I) tlen (II)
AlCl3 - Glin (III) Chlor (I)
Cl2O7 - Chlor(VII) Tlen (II)
BaO - Bar (II) Tlen (II)
Al2S3 -Glin (III) Siarka (II)
2009-09-30T19:25:07+02:00
Na₂S - Na (I), S (II)
Cu₂O - Cu (I), O (II)
AlCl₃ - Al (III), Cl (I)
Cl₂O₇ - Cl (VII), O (II)
BaO - Ba (II), O (II)
Al₂S₃ - Al (III), S (II)
2009-09-30T19:26:28+02:00
Na₂S - Sód (I) Siarka (II)
Cu₂O - Miedź (I) tlen (II)
AlCl₃ - Glin (III) Chlor (I)
Cl₂O7 - Chlor(VII) Tlen (II)
BaO - Bar (II) Tlen (II)
Al₂S₃ - Glin (III) Siarka (II)