Kliknijcie chociaż raz,cociaż weim że usuniecie te zadanie bo nie jest to zadanie domowe ani nic podobnego,ale chociaż kliknijcie na ten link dla was to nic ale dla mnie coś jednak...

dlatego prosze kliknijcie z góry dzieki ocene postawie
http://nana2305.mondozoo.com pliss

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:41:54+01:00
Kliknęłam.!
Prosze bardzo.
Licze ze dasz pkt. za to.!!
2010-01-21T16:43:57+01:00
Kliknęłam i proszę cię też mi kliknij koora21.mondozoo.com
1 5 1