Odpowiedzi

2010-01-21T16:38:13+01:00
Sportów - dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj męski
Kondycję - biernik, liczba pojedyncza, rodzaj żeński
stan - mianownik, liczba pojedyncza, rodzaj rodzaj męski
zdrowia - dopełniacz, liczba pojedyncza, rodzaj żeński
nastrój- mianownik, liczba pojedyncza, rodzaj nijaki
hormonom - celownik, liczba mnoga, rodzaj żeński
szczęścia - dopełniacz, liczba mnoga, rodzaj nijaki (?)


ja wzięłam
ty wziąłeś
on, ona, ono wzięło


my wzięliśmy
wy wzięliście
oni, one wzięły
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:39:07+01:00
Sportów- D, l.mn, rodzaj. mso.
kondycję- B, l.poj, r.ż.
stan- M, l.poj,r.m.
zdrowia- D, l.poj, r.n.
nastrój- M, l.poj, r.m.
hormonom- C, l.mn, r.nmso.
szczęścia- D, l.poj, r.n.

wziąć
ja wzięłam
ty wziąłeś/wzięłaś
on wziął
ona wzięła
ono wzięło
my wzięliśmy
wy wzięliście
oni wzięli