Prosze mi to przetłumaczyć na Angielski:
1.Jadę na wakacje w następnym tygodniu.
2.Martin nieczyta książek zbyt często.
3.Oni uczą się hiszpańskiego z.
4.Lato zaczyna się około lipca.
5.Widuję mojego ojca każdy miesiąc.
6.Co robi twój ojciec? Jest lekarzem.
7.Ona nie leci jutro do Grecji.
8.Jest już późno.Opuszczamy przyjęcie.

3

Odpowiedzi

2010-01-21T16:39:04+01:00
1.I'm going on holiday next week.
2.Martin unread books too often.
3.They learn Spanish
4.Summer begins around July.
5.I see my father every month.
6.What does your father? Is a doctor.
7.She does not fly to Greece tomorrow.
8.It's already later. Adoption leave.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-21T16:42:26+01:00
1. I ride to vacation on ulterior weeks.
2.Martin does not read books very often.
3.Nie wiem jaki miał być kontekst tego zdania bo nie zostało ono dokończone ale jeśli miało to być Oni uczą się hiszpańskiego to bd to tak:
They learn spanish.
4.Summer is begun about july.
5.Tu zabrakło "w każdy miesiąc"
o ile tak miało być...
I see my father to each month.
6.Makes what your father? Is a doctor.
7.She does not fly for greece tomorrow.
8.There is late already.We leave this acceptance.

Proszę bardzo ;**

ps. mateo12400 jak może być widuję tak samo w języku angielski pff...
nawet anpisać nie umiesza ni korzystać z pomocy...
a agutynka jeszcze uznała to jako najlepszą odp hehe ;p
bd miała źle ...
już osoba pode mną (o ile się nie mylę)zrobiła to lepiej ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T20:02:26+01:00
1. I am going on a holiday, next weekend.
2. Martin doesn't read books often.
3.They are learning spanish with.
4. Summer begins around July.
5. I see my father every month.
6. What does your father do ? He's a doctor.
7. She isn't flying to Greece tommorow.
8. It's late. I'm leaving the celebration.