Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-21T16:50:27+01:00
A)4x-3y²-10x-4y²+8y²
4x-10x-3y²-4y²+8y²
-6x+y²
b)2x+(-3x+2y)-(6x+3y)
2x-3x+2y-6x-3y
2x-3x-6x+2y-3y
-7x-y
c)3+2(c+2d)-3(d-4c)
3+2c+4d-3d+12c
2c+12c+4d-3d+3
14c+d+3
d)(2x-y)*(4+3y)
8x+6xy-4y-3y²
e)-5x(6-2y)+3(2x+7)
-30x+10xy+6x+21
-30x+6x+21+10xy
-24x+21+10xy




Mam nadzieje, że dobrze to zrobiłam
2010-01-21T16:52:51+01:00
Podane są tylko wyniki:
a) -6x+1y²
b) -7x-1y
c)2x-3y × 4
e)-24x+10xy+21
2010-01-21T16:54:26+01:00